Drepturile si obligatiile clientului

Cumperi aparatul de aer conditionat si/sau serviciul pentru instalarea acestuia si primesti pe mail, un link cu talonul de instalare personalizat.

Serviciu revizie simpla (igienizare-curatare aer conditionat) in 1-3 zile lucratoare

Termeni si conditii pentru executarea serviciului

Termenul pentru efectuarea serviciului este de 1-3 zile lucratoare de la data achizitiei serviciului (termenul se refera la zile lucratoare si se calculeaza incepand cu ziua lucratoare, urmatoare achizitiei serviciului)

Procesul de revizie simpla presupune urmatoarele etape:

Curatare filtre praf prin spalare cu solutii speciale care elimina bacteriile si mirosurile neplacute;

Curatare tavita condens, eliminare bacterii, mucegai si mirosuri din unitate interna prin folosirea de spray-uri sau solutii special, folosite la igienizarea aparatelor frigorifice;

Curatare condensator unitate externa daca este cazul, de praf sau frunze, prin suflarea cu aer;

Aceste operatiuni pot implica demontarea partiala a carcasei/capacului unitatii interne si externe;

Acest serviciu include verificare starii generale a aparatului, a izolatiei tevilor, matisarii, furtunului de drenaj, a cablurilor electrice si stecher, verificare presiunilor de lucru cu mentiunea ca produsul lucreaza conform si in parametrii de functionare, dar nu include eventualele echipamente sau materiale care trebuiesc inlocuite (izolatia traseului frigorific, matisare, furtun drenaj, cabluri electrice, stechere, sau alte materiale si operatiuni folosite initial la instalare).

Serviciul de instalare fara KIT inclus, durata instalare 3-4 zile lucratoare, pentru aparatele de aer conditionat intre 9000 - 12000 BTU
tanar instalator montează un aparat de aer condiționat acasă la domiciliul clientului

Clientul trebuie sa asigure conditii de lucru corespunzatoare echipei de igienizare/curatare aer conditionat. Clientul isi asuma responsabilitatea pentru riscurile sau posibilele deteriorari produse zidariei, retelei electrice, de gaz , apa si canal, etc., ce pot aparea in urma montajului, in locul ales de client. Conform instructiunilor de utilizare ale aparatului, cumparatorul este responsabil pentru intretinerea periodica in garantie a produsului.

Clientul este obligat ca, la prezentarea echipei de instalare/ montare/igienizare aparat autorizate Altex Romania, sa prezinte certificatul de garantie si bonul/ factura fiscal de achizitie a serviciului. Pierderea acestor documente poate anula drepturile cumparatorului in perioada de garantie.

Nu sunt incluse in montajul standard: manopera, materialele aferente instalarii produsului si materialele aferente zidariei (tencuieli, vopseluri, tapete etc.), lucrari de modificare si reparare a instalatiei electrice a imobilului, operatii de modificare a pozitiei unor obiecte ce restrictioneaza montajul (ex.mobila), repozitionarea ulterioara a produsului dupa montaj, lucrari de curatenie ca urmare a producerii de praf, lucrari de mascare a traseului (cu rigips, canale speciale, etc.), etc.

Se va percepe un cost suplimentar de 60 RON pentru urmatoarele situatii: daca la data programata nu se poate realiza serviciul de igienizare deoarece cumparatorul nu este la domiciliu, nu sunt conditii pentru a se efectua serviciul sau cumparatorul nu prezinta documentele originale de achizitie ale serviciului.

Orice reclamatie privind calitatea/ intarzierea serviciului se poate face telefonic la Call Center, la numarul de telefon 021- 9197.

Achizitionarea serviciului de igienizare /curatare aparat de aer conditionat presupune acordul asupra prezentelor conditii de efectuare a serviciului. Clientul este de acord cu prelucrarea datelor personale de catre Altex Romania, Altex Service Center si a subcontractorilor acestora, in vederea executarii prestatiilor contractate.

Datele personale nu vor fi instrainate catre alti terti si nu vor parasi teritoriul Romaniei.

Drepturile si obligatiile prestatorului de servicii

Garantia oferita pentru igienizarea produsului este de 3 luni din momentul finalizarii serviciului. Deteriorarile estetice sau urmele de soc mecanic care nu au fost aduse la cunostinta vanzatorului in momentul achizitionarii, NU fac obiectul garantiei.

Garantia nu acopera accesoriile, consumabilele precum si subansamblele casabile (filtre, geamuri, butoane, burlan, etc). Daunele provocate aparatului de catre fenomene naturale (trasnet, inundatie, cutremur, etc.), incendii, accidente, variatii de tensiune electrica, neglijenta in utilizare NU il fac raspunzator pe vanzator/ instalator de acestea.

Deplasarea echipei de montaj in afara localitatii se efectueaza la un cost de 1,5 ron/km (tva inclus), daca solicitarea de igienizare este pentru alta localitate decat cea in care se afla magazinul din care s-a facut achizitia (tarif dus – intors), din cauza anumitor factori (de ex.: trafic, volum mare de solicitari, conditii meteorologice nefavorabile sau a altor evenimente cauzate de alte parti), intervalul de timp comunicat pentru efectuarea montajului poate suferi anumite modificari.

0786 457 438